Reklamacje Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane droga elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie Klientowi przysługuje prawo reklamacji towaru. UWAGA! Brak potwierdzenia zakupu (paragon, faktura) wyklucza możliwość reklamacji. Reklamacja krok po kroku:
- Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.
- Koszty wysyłki ponosi kupujący (Klient). Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszt przesyłki zostanie zwrócony klientowi.
- Wszelkie przesyłki wysyłane na koszt PIN-UPS nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
Wyślij przesyłkę na adres: PIN-UPS Magda Żabicka ul. Wojska Polskiego 50, 70-475 Szczecin z dopiskiem “Reklamacja” W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.+48 730 137 111 lub drogą mailową: pinups@pinups.pl
W kwestii zwrotu najpierw konieczny jest kontakt mailowy!
Zwroty Wszystkie Produkty oferowane w sklepie PIN-UPS.PL są produkowane na indywidualne zamówienie / szyte na miarę według indywidualnych wymiarów podanych przez Klienta. Z uwagi na charakter oferowanych przez PIN-UPS produktów oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, możliwość zwrotu nie obejmuje produktów, które zostały wykonane na zamówienie; według specyfikacji konsumenta lub dostosowane w taki sposób, że służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt z PIN-UPS przed złożeniem zamówienia.