REKLAMACJE I ZWROTY

Reklamacje Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane droga elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie Klientowi przysługuje prawo reklamacji towaru. UWAGA! Brak potwierdzenia zakupu (paragon, faktura) wyklucza możliwość reklamacji. Reklamacja krok po kroku:

  1. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.
  2. Koszty wysyłki ponosi kupujący (Klient). Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszt przesyłki zostanie zwrócony klientowi.
  3. Wszelkie przesyłki wysyłane na koszt PIN-UPS nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

  Wyślij przesyłkę na adres: PIN-UPS Magda Żabicka ul. Śląska 43a, pokój 101 70-431 Szczecin z dopiskiem “Reklamacja”   W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.+48 730 137 111 lub drogą mailową: pinups@pinups.pl Klient ma możliwość wybrania preferowanej formy reklamacji. Możliwe są: naprawa produktu, zwrot pieniędzy oraz wymiana na nowy. Zwrotu wpłaty dokonujemy w ciągu 14 dni od daty przyjęcia reklamacji. Forma zwrotu będzie taka sama jak forma dokonanej przez Państwa płatności. Z uwagi na unikatowy charakter wielu wyrobów może zaistnieć sytuacja, iż nie będziemy w stanie wymienić reklamowanego produktu na nowy. W tym przypadku nastąpi zwrot środków.


W kwestii zwrotu najpierw konieczny jest kontakt mailowy! Bez informacji mailowej o zwrocie, bedą takie zwroty rozpatrywane ostatnie.

Zwroty

Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru od momentu otrzymania przesyłki.

Zwrot rozpatrywany jest do 14 dni.

Uznany zwrot następuje poprzez wymianę produktu bądź zwrot środków na konto bankowe. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie – nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.

Część Produktów oferowanych w sklepie PIN-UPS.PL są produkowane na indywidualne zamówienie / szyte na miarę według indywidualnych wymiarów podanych przez Klienta. Z uwagi na charakter oferowanych przez PIN-UPS produktów oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, możliwość zwrotu nie obejmuje produktów, które zostały wykonane na zamówienie; według specyfikacji konsumenta lub dostosowane w taki sposób, że służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt z PIN-UPS przed złożeniem zamówienia.

    Formularz reklamacyjny

    Dane klienta

    Dane reklamowanego towaru

    Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.