Reklamacje Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane droga elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie Klientowi przysługuje prawo reklamacji towaru. UWAGA! Brak potwierdzenia zakupu (paragon, faktura) wyklucza możliwość reklamacji. Reklamacja krok po kroku:
- Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.
- Koszty wysyłki ponosi kupujący (Klient). Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszt przesyłki zostanie zwrócony klientowi.
- Wszelkie przesyłki wysyłane na koszt PIN-UPS nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
Wyślij przesyłkę na adres: PIN-UPS Magda Żabicka ul. Śląska 43a, pokój 101 70-431 Szczecin z dopiskiem “Reklamacja” W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.+48 730 137 111 lub drogą mailową: pinups@pinups.pl
W kwestii zwrotu najpierw konieczny jest kontakt mailowy! Bez informacji mailowej o zwrocie, bedą takie zwroty rozpatrywane ostatnie.
Zwroty
Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru od momentu otrzymania przesyłki.
Zwrot rozpatrywany jest do 14 dni.
Uznany zwrot następuje poprzez wymianę produktu bądź zwrot środków na konto bankowe. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie – nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.
Część Produktów oferowanych w sklepie PIN-UPS.PL są produkowane na indywidualne zamówienie / szyte na miarę według indywidualnych wymiarów podanych przez Klienta. Z uwagi na charakter oferowanych przez PIN-UPS produktów oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, możliwość zwrotu nie obejmuje produktów, które zostały wykonane na zamówienie; według specyfikacji konsumenta lub dostosowane w taki sposób, że służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt z PIN-UPS przed złożeniem zamówienia.