O NAS

Marka Pin-Ups

PIN-UPS by Magda Żabicka to marka odzieżowa stworzona w 2014 roku przez szczecińską projektantkę Magdalenę Żabicką-Gągało. To ubrania z pazurem, które wykraczają poza schemat sezonowych kolekcji. Charakterystyczną cechą projektów jest spektakularny minimalizm, proste formy, bogate faktury oraz wyrafinowane kroje. To wybór kobiet dynamicznych, lubiących wyróżnić się z szarego tłumu. To wolność – stylizacji i wyrażania siebie.

Pierwszy pokaz mody PIN-UPS odbył się w Sopocie, a zainteresowanie stylistyką, którą stworzyła projektantka okazało się tak duże, że w szybkim tempie pojedyncze egzemplarze noszone przez znajomych i entuzjastów projektantki, zastąpiła regularna produkcja. Powstało Atelier marki na Starym Mieście w Szczecinie, gdzie wśród XVI wiecznych sklepień gotyckich panuje niezwykły, artystyczny klimat wspierający działania twórcze. Obecna kolekcja marki dostępna jest w butikach multibrandowych w całej Polsce oraz poprzez własną platformę sprzedaży on-line www.pinups.pl, umożliwiającą zakup ubrań przez Internet. W dalszych planach firmy jest rozszerzanie sieci butików firmowych w Polsce oraz zagraniczna ekspansja marki.

Znakiem rozpoznawczym marki są najwyższej jakości, naturalne materiały zdobione technologią druku cyfrowego (tzw. printy), dzięki którym projektantka konsekwentnie realizuje swoje wizje. W pracowni Pin-ups by Magda Żabicka powstają rzeczy niespotykane, szalone, z myślą o klientkach, które kochają modę oraz ekspresję.

 

Magda Żabicka

Twórczynią i projektantką marki PIN-UPS jest Magdalena Żabicka-Gągało. Wszechstronna i bezkompromisowa. Od początku swojej pracy podąża własną drogą, tworząc projekty niezwykle charakterystyczne, które budują tożsamość marki. Absolwentka Socjologii oraz Doradztwa Psychospołecznego. Sama mówi o sobie i kulisach powstania marki PIN-UPS: ?Zawsze miałam duszę artystyczną, a projektowanie ubrań było moją pasją, ale… jak zwykle brakowało odwagi. Po urodzeniu dziecka trzy lata spędziłam w domu projektując i szyjąc ubrania wyłącznie dla siebie i moich przyjaciółek. I to właśnie przyjaciółki dały mi tego przysłowiowego ?kopa? i zmobilizowały do szerszego działania. Postanowiłam wziąć sprawy we własne ręce i spełnić swoje marzenia. I tak się wszystko zaczęło…?. Dzisiaj projektuje ponad 100 modeli w sezonie, a jej kolekcje dostępne są w butikach firmowych oraz multibrandowych w całej Polsce. Ubiera kobiety podobne do siebie, dynamiczne, trochę szalone, ciekawe świata oraz lubiące wyróżnić się z szarego tłumu. I przyświeca jej jedna maksyma, którą przed laty przytoczył Ben Sherman:

“LOOKING GOOD ISN’T IMPORTANT. IT’S EVERYTHING.”