ZWROTY

Reklamacje Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane droga elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie Klientowi przysługuje prawo reklamacji towaru.

  1. Zapakuj produkty i wsadź kartkę z numerek konta do zwrotu.
  2. Koszty wysyłki ponosi kupujący (Klient). Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania paczki .
  3. Wszelkie przesyłki wysyłane na koszt PIN-UPS nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

  Wyślij przesyłkę na adres: PIN-UPS Maria Żabicka ul.TERESY 7 72-006 MIERZYN   W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.+48 607534340 lub drogą mailową: pinups@pinups.pl 


W kwestii zwrotu najpierw konieczny jest kontakt mailowy! Bez informacji mailowej o zwrocie, bedą takie zwroty rozpatrywane ostatnie.

Zwroty

Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru od momentu otrzymania przesyłki.

Zwrot rozpatrywany jest do 14 dni.

Uznany zwrot następuje poprzez wymianę produktu bądź zwrot środków na konto bankowe. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie – nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.

Część Produktów oferowanych w sklepie PIN-UPS.PL są produkowane na indywidualne zamówienie / szyte na miarę według indywidualnych wymiarów podanych przez Klienta. Z uwagi na charakter oferowanych przez PIN-UPS produktów oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, możliwość zwrotu nie obejmuje produktów, które zostały wykonane na zamówienie; według specyfikacji konsumenta lub dostosowane w taki sposób, że służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt z PIN-UPS przed złożeniem zamówienia.